روزهای زیبای زندگی

حس مادرانه

1395/7/24 11:11
نویسنده : الهام
37 بازدید
اشتراک گذاری

احساست می کنم همه میگن چقد هولی.ولی من احساست میکنم.میدونم که هستی تو وجودم.

میگن علائم جسمی باید درست باشه خب درسته که مهربونم.علائم جسمی رو بیخیال علائم روحی مهم تره اینکه من مطمئنم تو تو وجودمی هیچ کس درک نمیکنه.

کاش بدونی این روزای که نبودم و برات ننوشتم چقد تو عذاداریای امام حسین تو رو از خدا خواستم عزیزم.بابایی هم میگه تنها ارزوش تو بودی. 

دوست دارم بیای نازنین فرزندم،دوس دارم بیای تا بتونم بغلت کنم و تو خودت رو واسم لوس کنی و وقتی تو بغلت میگیرم و بدنت رو یه کش و قوسی بدی و من از ته دل فقط به حرکاتت بخندم.

استرس دارم نازنینینم، رفتم ازمایش و صبرم نیس تا شب که جوابش رو بگیرم.

خدایا خودت کمکم کن.

دوستت دارم آلوچه ی منمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای آلوچه
27 مهر 95 12:19
سلام وروجک های من نگران نباش مامان آلوچه، میاد کم کم این وروجک تو وجودت، آروم باش عزیزکم و به خدا توکل کن