روزهای زیبای زندگی

دومین قدم: شروع خوردن قرص

1395/6/26 0:45
نویسنده : الهام
46 بازدید
اشتراک گذاری

اسید فولیک

2 شبه شروع کردم به خوردن قرص اسید فولیک که دکتر توصیه کرده بود.دیشب هنوز تو شک بودم که ایا اومدن تو، عزیزکم تو زندگیمون خوبه یا نه.اما امروز وقتی با بابایی حرف زدم ، مطمئنم کرد که اگه بیای خوشبختیمون دو چندان میشه.با بودن بابایی تو زندگیمون به نظرم همه چیز ارومتره.قول داده هوای جفتمون رو داشته باشه و ازمون خوب مراقبت کنه. به شرطی که من و تو هم به حرفاش گوش بدیم و اذیتش نکنیم.

بابایی تمام روز رو با مردم سروکله میزنه و شاید براش سخت باشه ک بخواد بعدش بد اخلاقیای ما رو هم تحمل کنه.

ظهر بعد نهار با بابایی همش راجع به تو حرف میزدیم از اینکه کی دیگه به فکر تو بشیم و کی اقدام کنیم، صبرم نیس دیگه،دوس دارم هر چه زودتر احساست کنم تو وجودم، میدونم سخته، شاید تا 4 ماه اول ویار شدید داشته باشم اما حس بودن تو تودلم الان داره بهم آرامش میده جانکم.پس مطمئنم از پس ویار هم برمیام.

بابایی میگه الان زوده میگه حداقل 1ماه از خوردن قرصام بگذره و بعد اقدام کنیم.راستی بابایی گفت اگه الوچه پسر باشه اسم سامیار زیاد جالب نیس اخه اسم قشنگ تو یه کلمه پیشوند قشنگ به اسم( سید) داره،من خودم دوس دارم این اسم رو ،حالا بازم باید ببینیم خدا واسه ما چه تقدیری رو رقم میزنه و اینکه آیا آلوچمون دختر میشه یا پسر.

عزیزکم، جانکم،آلوچه ی قشنگم دوستت دارم زیاد.بوس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

بابای آلوچه
26 شهریور 95 14:44
سلام گلکم دوست دارم و خوشحالم که آلوچه مامان جونی مثل تو داره که این صفحه رو براش درست کرده امیدوارم خدا به زودی آلوچه بهمون بده منم کنارتونم